بنیتابنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

دختر بی همتای من

دکتر ناشی و پوست بنیتا کوچولو

1393/5/28 1:22
نویسنده : مامان فريبا
283 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی برای آخرین بار من و بابا مهدی رفتیم سونوگرافی خانم دکتر گفت که وزن کوچولوتون خیلی کمه وباید تا میتونی این 10 روز باقیمانده رو مغز خشکبار بخوری منو بابا مهدی هم که خیلی نگران سلامتیه دختر کوچولو بودیم ترسیدیم برگشتنی از دکتر 10 کیلو مغز آجیل خریدیم تا مامانی بخوره و نی نی کوچولو قوت بگیره غافل ازینکه این همه آجیل تو فصل گرما زیاد هم خوب نیست.خلاصه تا تونستم آجیل خوردم تا اینکه روزز تولد فرشته کوچولوم از راه رسید چشمت روز بد نبینه تمامه بدنت پر بود از لک وجوش تا اینکه دو روز بعداز تولدت بردمت دکتر کودکان بعد از معاینه خانم دکتر مهربونت پرسید قبل زایمان چه چیزهایی می خوردم منم موضوع رو براش تعریف کردم وکلی بهم خندید که تو 10 روز 10 کیلو آجیل خورده بودم . معلوم شد دلیل این جوش ها پرخوری هام مامان جونت بود خانم دکتر هم یه پماد خوب داد که در عرض 2 روز پوست نی نی کوچولوی من مثل پنبه شد.(مامانی ببخشید اگه باعث شدم بدنت تو اولین روزای مهاجرتت به زمین یه دون دون شه)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)