بنیتابنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

دختر بی همتای من

شعر (بنیتا)

1393/6/4 20:27
نویسنده : مامان فريبا
1,624 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی مامان. عسلم انقدمامان دوست داره که وقتی شما فقط یک ماهت بود یه روز  وقتی تو خواب ناز بودی انقدر لبریز احساس شدم که این شعر رو برات گفتم امیدوارم که دوست داشته باشیآرام

 

 

 

               لطفا برای خواندن شعر روی ادامه مطلب کلیک کنید

بخواب ای دختر شیرین زبونم

بخواب تا من برات قصه بخونم

بخواب ای روشنی بخش جهانم

توروشن کردی هر دو دیدگانم

بخواب ای دختر گیسو کمندم

توشبهات طاق خورشیدو میبندم

بخواب دختر تو نیمی از وجودی

تمومه آرزوهایم تو بودی

بخواب ای غنچه ء آرام وحساس

میشم از خنده هات لبریز احساس

لالا لالا میگم آروم بگیری

دعام دنبالته تا اوج پیری

بخواب کوچولوی چشمون سیاهم

بخواب ای نازنین بی گناهم

لالا لالا می گم خوابت بگیره

الهی دشمنت از غم بمیره

لالا لالا گل بی تاب پونه

با لبخندت چقدر شیرینه خونه

لالا لالا گل سرخ اقاقی

به روی غصه هام تنها نقابی

بخواب ای هدیه ء پاک خداوند

زمستونای من با تو بهارند

لالا لالا گل پاک بی همتا

بخواب ای دختر نازم بنیتا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)